Федорчук, Г.2025-03-182025-03-182024Федорчук, Г. (2024). Практичні аспекти формування та реалізації туристичного продукту для сегмента Vip-споживачів. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Luxury industry: глобальні та локальні виклики: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання (с.58–62). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7736Стаття присвячена аналізу та розробці практичних підходів до створення та реалізації туристичних продуктів, орієнтованих на VIP-споживачів. Розглянуто основні характеристики та потреби цього сегмента. Представлено інноваційні стратегії створення унікальних і персоналізованих продуктів. Досліджено ключові фактори успіху розробки та реалізації туристичного продукту з урахуванням специфіки потреб VIP-споживача.ukтуристичний продуктлакшері сегментVIP-споживачелітний ринок туристичних послугтуризмtravel productluxury segmentVIP consumerelite travel services markettourism.Практичні аспекти формування та реалізації туристичного продукту для сегмента Vip-споживачівArticle