Гінжелюк, Ю.2025-03-172025-03-172024Гінжелюк, Ю. (2024). Теоретичні основи дослідження стратегії маркетингу міжнародної готельної мережі. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Міжнародний готельний і ресторанний бізнес: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 70–76). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7614У статті детально розглянуто теоретичні аспекти дослідження та формування стратегії розвитку маркетингу міжнародних готельних послуг. Проведено аналіз ключових етапів розробки маркетингових стратегій, включаючи їх адаптацію до специфіки глобального ринку готельних послуг. Визначено основні маркетингові стратегії, їхні переваги та недоліки, а також їхній вплив на конкурентоспроможність і довгостроковий успіх підприємства.ukAttribution 4.0 Internationalготельна мережамаркетингмаркетингові стратегіїмаркетинг у готельному бізнесістратегія розвиткустратегія диференційованого маркетингустратегія не диференційованого маркетингуконцентрована стратегія маркетингуhotel networkmarketingmarketing strategiesmarketing in the hotel businessdevelopment strategydifferentiated marketing strategynon-differentiated marketing strategyconcentrated marketing strategy.Теоретичні основи дослідження стратегії маркетингу міжнародної готельної мережіArticle