Джепбарова, О.2025-03-042025-03-042024Джепбарова, О. (2024). Особливості управління діловою репутацією підприємства . У Н. В. Сичова (Ред.), Менеджмент: імперативи та виклики. Соціальні аспекти менеджменту: Збірник наукових статей студентів, які здобувають науковий ступінь «магістр» . (с. 177 –184). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7087У статті розкрито сутність поняття «ділова репутація», а також наведено особливості управління нею. В статті досліджено переваги позитивної ділової репутації підприємства, наведено функції репутаційного менеджменту, досліджено ключові етапи. Наостанок було відображено методики оцінювання ділової репутації на підприємстві.ukAttribution 4.0 InternationalОсобливості управління діловою репутацією підприємстваArticle177 –184