Ягельська Катерина ЮріївнаВисочіна Максима Сергійовича2025-01-052025-01-052024-12https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/2131ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАСтратегічний розвиток бренду у сфері послуг (за матеріалами ТОВ «Юридична фірма «ГВОЗДІЙ ТА ОБЕРКОВИЧ»). Кваліфікаційна робота висвітлює значення брендингу як стратегічного інструменту для підвищення стійкості та конкурентоспроможності компаній, зокрема у сфері юридичних послуг. На прикладі ТОВ «Юридична фірма Гвоздій та Оберкович» (бренд GOLAW) описано сучасні підходи до бренд-менеджменту та реалізації комбінованої стратегії розвитку бренду, яка базується на цінностях і соціальній відповідальності. Окреслено цільову аудиторію, визначено основні конкуренти та запропоновано заходи для вдосконалення маркетингової стратегії. Впровадження запропонованих рішень має на меті збільшення клієнтської бази, підвищення доходів і конкурентоспроможності компанії. Очікується, що реалізація заходів сприятиме зростанню прибутку на 137,2% та поліпшенню оцінки бренду до 4,9 балів. Ключові слова: бренд-менеджмент, стратегія розвитку бренду, юридичні послуги, конкурентоспроможність, маркетинг, цільова аудиторія. Strategic brand development in the services sector (based on materials from LLC "Law Firm "GVOZDIY AND OBERKOVYCH"). The qualification work highlights the importance of branding as a strategic tool for increasing the sustainability and competitiveness of companies, in particular in the field of legal services. Using the example of LLC "Law Firm Gvozdiy and Oberkovych" (GOLAW brand), modern approaches to brand management and the implementation of a combined brand development strategy based on values and social responsibility are described. The target audience is outlined, the main competitors are identified, and measures are proposed to improve the marketing strategy. The implementation of the proposed solutions is aimed at increasing the client base, increasing the company's income and competitiveness. It is expected that the implementation of the measures will contribute to an increase in profit by 137.2% and an improvement in the brand assessment to 4.9 points. Keywords: brand management, brand development strategy, legal services, competitiveness, marketing, target audienceukСтратегічний розвиток бренду у сфері послугBook