Челленюк, А.2025-01-242025-01-242024Челленюк, А. (2024). Маркетингові стратегії в управлінні збутовими каналами сільськогосподарського підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 155–161). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/5058The article discusses all possible sales channels for the products of an agricultural enterprise. For example, traditional sales channels in Ukraine are: commercial intermediaries, own trade network, other agricultural producers, company employees and consumers who buy products from the manufacturer. It was also revealed what are the marketing strategies and approaches in the management of these sales channels of agricultural products. The Internet marketing activity at enterprises of the agricultural sector and the marketing strategy of AgriTech were studied.У статті розглянуто всі можливі канали збуту для продукції сільськогосподарського підприємства. Наприклад традиційними каналами реалізації в Україні є: комерційні посередники, власна торговельна мережа, інші аграрні товаровиробники, працівники підприємства і споживачі, котрі купують продукцію у виробника. Також виявлено, які є маркетингові стратегії та підходи в управлінні даними каналами збуту сільськогосподарської продукції. Досліджено інтернет-маркетингову діяльність на підприємствах аграрного сектору та маркетингову стратегію AgriTech.ukканали збутиінтернет-маркетингмаркетингова стратегія AgriTechзовнішні факторипідходиінструментиsales channelsInternet marketingAgriTech marketing strategyexternal factorsapproachestoolsМаркетингові стратегії в управлінні збутовими каналами сільськогосподарського підприємстваArticle