Озеранська Юлія2024-09-102024-09-102020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/511ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАНа сьогоднішній день реклама у мережі Інтернет стала невід'ємною частиною будь-якої рекламної кампанії. Підприємці все частіше обирають засоби рекламування свого товару\послуги саме в мережі, тому що Інтернет-реклама доцільна у використанні як для великого бізнесу так і для малого. Важливим стало те, що більшість споживачів обирають товари \послуги саме у мережі, орієнтуючись на відгуки, зовнішній вигляд соціальних сторінок підприємства, кількість і якість публікацій, місце у пошуці Google. Саме тому ця тема є актуальною для поліграфічного підприємства ФОП «Жувак Н.С.», яке орієнтується на клієнтів. Можливості реклами у мережіІнтернет дозволяють просувати товари\послуги не лише широкого вжитку, а і вузькоспеціалізовані, знаходити свою цільову аудиторію, регіон, регулювати бюджет по власним можливостям і створювати унікальний контент у соціальних мережах підтримуючи свій імідж. Сторінки у соціальних мережах, офіційні сайти стали основним лицем бренду. Споживачі мають високу довіру до компаній, які відкрито демонструють себе в мережі. Керівники підприємств спілкуються зі своїми підписниками, публікують фото та відео з місця роботи\продажу, тим самим налагоджуючи контакт з потенційними споживачами і роблячи свій бізнес відкритим та більш привабливим ніж у конкурентів. Можливості реклами в Інтернеті дозволяють проявляти весь креатив і зацікавлювати споживача, витрачаючи при цьому мінімальні затрати. Налаштування реклами в Інтернеті не завжди потребує довготривалих маркетингових досліджень, як наприклад реклама на телебаченні, та дає змогу виокремлювати свою аудиторію від інших користувачів мережі. Через високу конкуренцію підприємствам доводиться часто змінювати стратегію своєї рекламної діяльності, що може призвести до втрати коштів. Реклама в Інтернеті гнучка і її можливо змінити у будь-який момент не втративши бюджет та власноруч регулювати процес. Щоб отримати швидкий ефекту від реклами у мережі Інтернет підприємства вкладають значні кошти. Для підприємств з низьким рекламним бюджетом є можливість мінімальних затрат, в такому випадку ефект від кампанії буде значно пізніше, але залишиться надовго. Мета дослідження: проаналізувати можливості використання Інтернет-реклами та створити рекламну кампанію для підвищення популярності підприємства ФОП «Жувак Н.С.», що надає поліграфічні послуги. Щоб досягти поставленою мети необхідно проаналізувати рекламну діяльність підприємства ФОП «Жувак Н.С.» у соціальних мережах, оцінити офіційний сайт, переглянути статистику у Google Analytics щодо пошукових запитів, переглядів за лютий місяць 2020 року і на основі отриманих даних поставити цілі та розробити нову рекламну кампанію на березень 2020 року. Завдання даної роботи:  охарактеризувати діяльність ФОП «Жувак Н.С.» на ринку поліграфічних послуг;  провести аналіз рекламної діяльності підприємства ФОП «Жувак Н.С.» у мережі Інтернет;  обґрунтувати ефективність інструментів просування послуг ФОП «Жувак Н.С.» у мережі Інтернет;  розробити рекламну кампанію для підприємства ФОП «Жувак Н.С.» у мережі Інтернет. Об'єктом дослідження є процес рекламної діяльності поліграфічного підприємства ФОП «Жувак Н.С.» у мережі Інтернет. Предметом дослідження є теоретико-методичні основи рекламної діяльності підприємства ФОП «Жувак Н.С.» у мережі Інтернет. Основні методи, що використовувались при написанні даної випускної кваліфікаційної роботи: аналіз, спостереження, дедукція, порівняння, опис, синтез, узагальнення. Інформаційні джерела дослідження: звіт про проведену рекламну кампанію у мережі Інтернет для ФОП «Жувак Н.С.» у Google Analytics, вторинний аналіз засобів комунікації , таких як офіційний сайт підприємства ФОП «Жувак Н.С.» та його конкурентів, сторінки у соціальних мережах : Instаgram, Facebook, Twitter, Pinterest; наукові праці, підручники зарубіжних і вітчизняних вчених, які відповідають тематиці випускної кваліфікаційної роботи, теоретичні та практичні знання отримані за курс навчанняРЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПОЛІГРАФІЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА У МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ (за матеріалами ФОП «Жувак Н.С.», м. Київ)Other