Костецький, М.2025-01-172025-01-172024Костецький, М. (2024). Рекламна діяльність підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 31–36). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4206The article discusses the basic theoretical foundations of the process of organizing the advertising activities of the company, analyzes the competitive environment of the CompSys company, lists the main factors that should be relied upon when forming advertising processes within the company.У статті розглянуто основні теоретичні засади процесу організації рекламної діяльності підприємства, проведено аналіз конкурентного середовища підприємства «CompSys», перелічено основні чинники, на які необхідно опиратись при формуванні рекламних процесів всередині підприємства.ukмаркетингові стратегіїмедіаплануваннямаркетингові комунікаціїбрендингрегуляторні органидержавний контрольправові нормиmarketing strategiesmedia planningmarketing communicationsbrandingregulatory authoritiesgovernment controllegal regulationsРекламна діяльність підприємстваArticle