Гомон, Д.2025-03-112025-03-112024Гомон, Д. (2024). Теоретичні аспекти проведення аналізу маркетингового середовища. У Г.В. Дугінець (Ред.), Міжнародні торговельно-економічні відносини у ХХІ ст.: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с.46-52). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7416У статті розглянуто теоретичні аспекти проведення аналізу маркетингового середовища. Визначено зміст понять маркетингового середовища, міжнародного маркетингу. Проаналізовано форми міжнародного маркетингу. Виокремлено основні групи чинників та додаткові чинники міжнародного маркетингового середовищаukAttribution 4.0 Internationalміжнародний маркетингмаркетингове середовищеаналіз маркетингового середовищаформи міжнародного маркетингу international marketingmarketing environmentanalysis of the marketing environmentforms of international marketingТеоретичні аспекти проведення аналізу маркетингового середовищаArticle46-52