Анікіна Орина2024-09-192024-09-192020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/687ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААктуальність дослідження обумовлена тим, що проблеми зростання конкуренції на вітчизняному ринку змушують вітчизняні компанії виходити на нові ринки збуту, зокрема – міжнародні, проте в цьому випадку необхідним є розробка ефективності стратегії виходу підприємства на нові ринки збуту, причому ця стратегія повинна бути конкурентоспроможною. Метою дослідження є розробка напрямів підвищення міжнародної конкурентоспроможності та формування ефективної міжнародної конкурентної стратегії вітчизняної мережі кафе з урахуванням результатів теоретичного та практичного аналізу, проведеного в процесі написання роботи. Для досягнення поставленої мети вирішено наступні завдання дослідження:  проаналізувати наукові підходи до формування міжнародної конкурентоспроможності;  навести особливості формування міжнародної конкурентоспроможності закладів ресторанного господарства;  надати організаційну характеристику сервісної діяльності мережі;  навести комплексну оцінку спроможності виходу мережі на міжнародний ринок;  проаналізувати чинники формування міжнародної конкурентоспроможності мережі;  здійснити формування стратегії фокусування для виходу на міжнародний ринок. Об’єкт дослідження – процес формування міжнародної конкурентоспроможності національної мережі кафе-барів Предметом дослідження є теоретичні та прикладні засади забезпечення міжнародної конкурентоспроможності національної мережі кафе-барів. ( дивися як у завданні) Методи дослідження:  методи теоретичного пізнання, за допомогою яких було розкрито сутність, значення та особливості конкурентоспроможності підприємства на міжнародному ринку, а також наведено методичні підходи до формування міжнародної конкурентної стратегії підприємства;  методи економічного аналізу, за допомогою яких було здійснено аналіз фінансово-господарської діяльності досліджуваного підприємства та його конкурентних позицій;  діалектичний та абстрактно-логічний (для узагальнення та формулювання висновків). Структура дослідження передбачає наявність вступу, трьох основних розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Практичне значення дослідження полягає у розробці конкурентної стратегії виходу вітчизняної мережі кафе на міжнародні ринки збуту. Інформаційна база дослідження представлена матеріалами навчальних посібників та підручників, наукових статей, Інтернет-джерел. Науковці, що досліджували дану тему: Портер М., Продан Г., Савіна Н.Б., Шипуліна В.О., Деппер Д., Серрато Д. та ін.Міжнародна конкурентоспроможність мережі кафе-барів «DRUЗІ CAFE»Other