Гладкий, Олександр2025-05-022025-05-022023Гладкий, О. (2023). Роль геоінформаційного менеджменту в туристичних дослідженнях Державний торговельно-економічний. У А. А. Мазаракі (Ред.), Туризм ХХІ століття: глобальні виклики та цивілізаційні цінності. Світовий туристичний ринок: постпандемічні наслідки та пріоритети зростання у повоєнний період (с. 98–100). Державний торговельно-економічний університет.https://doi.org/10.31617/k.knute.2023-05-23-30https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/9722ukAttribution 4.0 InternationalРОЛЬ ГЕОІНФОРМАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В ТУРИСТИЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХThesishttps://orcid.org/0000-0002-0600-083298–100