Лучніков, С.2025-11-182025-11-182025Лучніков, С. (2025). Цифрові медіаплатформи в просуванні продуктів медіа холдингів. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Цифровий маркетинг у теорії та практиці. Ч. 2. (с. 161–167). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/12593Стаття спрямована на висвітлення змісту і сутності впливу цифрових медіа-платформ на стратегії розвитку сучасних медіахолдингів. У статті досліджено вплив таких платформ, як YouTube, TikTok, Instagram Reels, Facebook Watch на діяльність медіахолдингів, проаналізовано зміни у контентній політиці, брендингу, дистрибуції та монетизації контенту в умовах цифрової трансформації. Додатково було відображено методичне забезпечення формування мультиплатформних стратегій медіахолдингів та наведено аналітичні дані щодо ефективності впровадження цифрових стратегій.ukAttribution 4.0 InternationalЦифрові медіаплатформи в просуванні продуктів медіа холдингівArticle161–167