Лаврентьєв, Я.2025-04-012025-04-012023Лаврентьєв, Я. (2023). Маркетингова стратегія підприємства-суб’єкта ЗЕД (на прикладі ТОВ «ФОБО»). У Т. М. Мельник (Ред.), Міжнародний менеджмент в умовах глобальних викликів: Збірник наукових статей студентів (с. 80–86). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8277В статті проаналізовано сутність та особливості міжнародного маркетингу та маркетингової стратегії підприємства-суб’єкта ЗЕД (на прикладі ТОВ «Фобо»). Дослід-жено комплекс маркетингу 4Р на прикладі даного підприємства та запропоновано шляхи удосконалення його маркетингової діяльності на міжнародному ринку.ukAttribution 4.0 InternationalМаркетингова стратегія підприємства-суб’єкта ЗЕД (на прикладі ТОВ «ФОБО»)Article80–86