Родін, І.2025-01-212025-01-212024Родін, І. (2024). SMM як ефективний інстурмент маркетингу ХХI століття. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 273–278). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4826This article analyzes the development and current state of marketing in social media (SMM), highlighting its importance as an effective tool in marketing strategies. The research covers the evolution of SMM, its functioning in the modern business environment, and the main tools and methods used to achieve marketing goals.Ця стаття аналізує розвиток та сучасний стан маркетингу в соціальних мережах (SMM), підкреслюючи його значення як ефективного інструменту в маркетингових стратегіях. Дослідження охоплює еволюцію SMM, його функціонування в сучасному бізнес-середовищі та основні інструменти і методи, які використовуються для досягнення маркетингових цілей.ukмаркетинг в соціальних мережахSMMцифровий маркетингмаркетингові комунікаціїбрендвпізнаваність брендуклієнтиsocial media marketingdigital marketingmarketing communicationsbrandbrand awarenesscustomersSMM як ефективний інстурмент маркетингу ХХI століттяArticle