Козубенко, Є.2025-01-172025-01-172024Козубенко, Є. (2024). Організація маркетингової кампанії рекламного агентства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 25–30). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4192This article deals with the key factors and elements of a successful organization of an advertising agency’s marketing campaign, as well as recommendations for its development and implementation in order to achieve goals and attract new customers.У цій статті розглянуто ключові чинники та елементи успішної організації маркетингової кампанії рекламного агентства, а також надаються рекомендації щодо її розробки та реалізації для досягнення цілей та залучення нових клієнтів.ukмаркетингова кампаніярекламне агентствоплануваннястратегіяцільова аудиторіябюджетканали комунікаціїефективністьmarketing campaignadvertising agencyplanningstrategytarget audiencebudgetcommunication channelsefficiencyОрганізація маркетингової кампанії рекламного агентстваArticle