Вардаєв Гліб2024-10-032024-10-032020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/783ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААктуальність теми полягає у тому, що репутація підприємства ресторанного бізнесу є важливим засобом підтримання лояльності споживачів, що є передумовою для утримання ним стійких позицій на ринку. Репутація формує бажаний образу ресторану через забезпечення цільової аудиторії необхідною інформацією про діяльність закладу, особливості його технології, наявний асортимент продукції та послуг, тощо. Робота успішного ресторану нині є неможливою без використання онлайн-засобів формування та підтримання репутації. У зв'язку з цим особливої значущості набуває вивчення нових тенденцій розвитку систем управління репутацією з використанням сучасних цифрових інтернет-технологій, ринок яких в Україні нині перебуває в стадії активного становлення. З розвитком економіки України на ринку ресторанних послуг відбувається посилення конкуренції. Постійні зміни зумовлюють розвиток маркетингу та появу нових інструментів взаємодії зі споживачами й іншими учасниками ринку (постачальники, партнери, контактні аудиторії, тощо). Результатом подібної трансформації можна вважати активізацію цифрових інструментів маркетингу, які використовуються для управління репутацією. Велика частина споживачів та суб'єктів ресторанного бізнесу стали активними користувачами мережі Інтернет, що змушує підприємства переорієнтовувати свою діяльність в онлайн-сферу. Досить значний вплив на впровадження онлайн-каналів підтримання репутації має пандемія коронавірусу, яка вимагає від закладів ресторанного бізнесу використовувати нестандартні форми віддалених онлайн-комунікацій зі споживачами. Особливості формування репутації онлайн розкриті у працях науковців, серед яких доцільно зазначити: Аветисова А.О., Валінкевич Н.В., Крахмальова Н. А., Полторак В.А., Тараненко І.В., Красовська О.Ю., Примак Т.О., тощо. Однак, у працях наведених авторів розглянуто лише загальні теоретичні засади репутаційного менеджменту в Інтернет та особливості формування репутації на підприємствах ресторанного бізнесу без врахування специфіки комунікацій в середовищі Інтернет. До фахівців сфери цифрового маркетингу, які розглядали практичні аспекти репутації в середовищі онлайн, варто віднести таких як Лісова Р.М., Піжук О.І., Окландер М.А., Окландер Т.О., Яшкіна О.І., Сіденко Ю.В., Тертичний О.О., Ткачова Н.П., Ус М.І. Дослідження літературних джерел свідчить про необхідність подальшого обгрунтування теоретичних та практичних засад управління репутацією ресторанів в середовищі онлайн. Мета випускної кваліфікаційної роботи - дослідження теоретичних засад формування і реалізації стратегії онлайн-репутації та розроблення рекомендацій його імплементації в діяльність суб’єкта ресторанного бізнесу Поставлена мета обумовила необхідність вирішення ряду взаємозалежних завдань: - провести аналітичний огляд літературних джерел з теми дослідження; - дослідити методологічні засади онлайн-репутації на підприємствах ресторанного бізнесу; - здійснити стратегічний аналіз діяльності ресторану; - визначити вплив чинників на онлайн-репутацію ресторану; - оцінити діючу онлайн-репутацію підприємства ресторанного бізнесу; - здійснити обґрунтування програми заходів з реалізації стратегії онлайн-репутації; - спрогнозувати показники результативності реалізації стратегії онлайн-репутації. Об’єкт дослідження – процес формування і реалізації онлайн-репутації суб’єкта ресторанного бізнесу. Предмет дослідження – теоретичні, методологічні та практичні засади розроблення та реалізації онлайн-репутації суб’єкта ресторанного бізнесу. Методи дослідження. Базються на використанні методів індукції, дедукції, аналізу та синтезу. Також були застосовані методи експертних оцінок, економіко-статистичні та методи графічних порівнянь.Онлайн-репутація ресторану "Mr.Zuma",м.КиївOther