Бондар Тетяна2024-10-032024-10-032020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/781ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААктуальність теми дослідження. Ресторани сьогодення заполонили вулиці та приміські зони дуже щільно, і це процес якому іноді здається немає кінця. Нові ідеї, формати, асортимент, подача страв, різноманітність смаків та сировини настільки різноманітний, що всього напевно і не скуштуєш. Дивують також дизайном, інтер’єром та цікавою, не звичайною подачею страв та їх оформленням. За рахунок цього збільшилась конкуренція за споживача тим самим приділяють більше уваги на аспекти розвитку закладу і його покращення. Значний внесок у розробку формування та реалізації стратегій розвитку підприємства внесли вітчизняні та зарубіжні вчені, такі як А.П. Наливайко, А.А. Томпсон, З.Є. Шершньова, В.А. Василенко, К.А. Дєєва, М.Г. Саєнко, Ф. Котлер, З.Є.Шершньова, В.І. Щелкунов та ін. Безперечно, той факт, що у підприємства має бути стратегія, є важливим, але на цьому не можна зупинитися, оскільки необхідно з'ясувати, наскільки ефективна наявна стратегія. У загальному сенсі діагностика стратегії - це аналіз плану управління підприємством, націлений на зміцнення її позицій, задоволення потреб споживачів і досягнення поставлених цілей. Необхідно проаналізувати стратегію, щоб визначити, чи у правильному напрямку розвивається підприємство, і приймати обґрунтовані рішення для досягненн я поставлених цілей. Аналіз стратегії підприємства охоплює всі функції і підрозділи, такі як: постачання, виробництво, фінанси, маркетинг, кадри, наукові дослідження і розробки. Кожному визначено певну роль у цьому аналізі. Нові дії і підходи показують можливі шляхи зміни і перетворення існуючої стратегії. Таким чином, діагностика стратегії підприємства є актуальною проблемою і є необхідним завданням для досягнення максимально ефективної діяльності підприємства. Економічна стратегія або стратегія економічного управління виробляє правила і прийоми, що забезпечують економічно ефективне досягнення стратегічних цілей, що базуються на порушені зацікавленості всіх учасників процесу розробки та реалізації стратегічних програм в ефективному досягненні цих цілей. Отже, необхідність розробки підприємствами стратегії викликана, нестабільністю ринкового середовища, неповнотою інформації про його майбутній стан і вплив на підприємство. Саме за таких умов необхідно розглядати стратегічний контекст в діяльності підприємства, яка здійснюється за двома напрямками: а) поточна, операційна діяльність, спрямована на поточну прибутковість; б) стратегічна діяльність, спрямована на майбутню прибутковість. Мета роботи – дослідження теоретичних засад формування і реалізації економічної стратегії та розроблення рекомендацій щодо їх імплементації в діяльність суб’єкта ресторанного бізнесу. Відповідно до встановленої мети в даному дослідженні поставлені та вирішені наступні завдання: описати методологічні засади формування економічної стратегії провести стратегічний аналіз діяльності ресторації визначити чинники впливу на реалізацію економічної стратегії оцінка результативнності діючої економічної стратегії обгрунтування програми заходів з реалізації економічної стратегії прогнозування результативності реалізації економічної стратегії Об’єкт дослідження – процес формування і реалізації економічної стратегії суб’єкта ресторанного бізнесу. Завдання – провести діагноз економічної стратегії ресторації «Ситий Лось» та удосконалити економічну стратегію ресторації. Предмет дослідження – теоретичні, методологічні та практичні засади розроблення та реалізації економічної стратегії суб’єкта ресторанного бізнесуСТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ РЕСТОРАЦІЇ СИТИЙ ЛОСЬ, СТЕТЕРІВКА.ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬOther