Усмединська, В.2025-01-222025-01-222024Усмединська, В. (2024). Концепції бренд-менджменту в забезпеченні розвитку організації. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 192–196). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4977The article examines the modern concept of brand management, particularly the concept of brand leadership, in the context of a strategic approach to brand management. The author highlights the main aspects of this concept, including strategic orientation, globalization, wide brand utilization, brand identity development, and brand manager activity.Стаття розглядає сучасну концепцію бренд-менеджменту, зокрема концепцію бренд-лідерства, в контексті стратегічного підходу до управління брендом. Автор висвітлює основні аспекти цієї концепції, включаючи стратегічну орієнтацію, глобалізацію, широкий фокус використання бренду, розвиток ідентичності бренду та активність бренд-менеджера.ukбренд-менеджментстратегічний розвитокбренд-лідерствоуправліннятоварbrand managementstrategic developmentbrand leadershipmanagementproduct.Концепції бренд-менджменту в забезпеченні розвитку організаціїArticle