Самойлов, В.2025-01-222025-01-222024Самойлов, В. (2024). Інструменти цифрового маркетингу в формуванні бренду. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 179–185). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4972The article examines the essence of the concept of «brand», provides marketing tools for brand development. Each tool for creating and developing a brand with an emphasis on SMM support is described step by step in the study.У статті досліджено сутність поняття «бренд», наведено маркетингові інструменти розвитку бренда. В досліджені покроково охарактеризовано кожен інструмент для створення і розвитку бренда з акцентом на SMM-забезпечення.ukмаркетинговий інструментарійрозвиток брендабрендінтернет-просування брендаSMMmarketing toolsbrand developmentbrandinternet brand promotionІнструменти цифрового маркетингу в формуванні брендуArticle