Ткачук, І.2025-02-262025-02-262024Ткачук, І. (2024). Застосування маркетплейсів у ТОВ «ЕПІЦЕНТР К». У Г. В. Блакита. (Ред.), Економіка і фінанси бізнесу. Економіка та безпека бізнесу в умовах нестабільності та цифровізації: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с.153–158). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/6543У цій статті досліджується інтеграція макретплейсів у бізнес-стратегію ТОВ «Епіцентр К», роздрібного ланцюгу в Україні. Вона досліджує, як «Епіцентр К» використовує маркетплейси для розширення своєї онлайн-присутності, диверсифікації каналів продажів та оптимізації залучення клієнтів. Дослідження розглядає критерії вибору маркетплейс, процес інтеграції з існуючими системами та управління списками товарів. Через комплексний аналіз стаття висвітлює переваги та виклики, пов’язані з впровадженням маркетплейс у роздрібну торговельну систему, надаючи інсайти для бізнесів, які мають на меті покращити свою цифрову присутність та конкурентоспроможністьukAttribution 4.0 Internationalмаркетплейсистратегія електронної комерціїінновації«Епіцентр К»торгівляонлайн-розширеннязалучення клієнтівУкраїнаЗастосування маркетплейсів у ТОВ «ЕПІЦЕНТР К»Article