Орішко, М.2025-04-012025-04-012023Орішко, М. (2023). Event маркетинг як найкращий нестандартний метод просування. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Комунікації в системі маркетингу підприємств: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 73–79). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8290У статті обґрунтовано необхідність впровадження event маркетингу, розглянуто основні елементи та складові event маркетингу, його види, основні правила, найважливіші цілі, які він виконує, та чому це один із нестандартних методів просування для будь-якого бренду.ukAttribution 4.0 Internationalevent маркетингпросуваннябренднестандартні методимаркетингevent mаrketingpromotionbrаndnon–stаndаrd methodsmаrketing.Event маркетинг як найкращий нестандартний метод просуванняArticle