Годун, В.2025-01-222025-01-222024Годун, В. (2024). Планування рекламної діяльності в торгівлі. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 17–21). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4912This article explores the planning of advertising activities in trade as a crucial aspect of a successful marketing strategy. It analyzes contemporary approaches and methods used in this sphere, as well as unresolved issues that arise in the development and implementation of advertising campaigns. The result of the study is the importance of detailed analysis of the targetaudience, development of a unique message and selection of the optimal media mix to achievesuccess in advertising activities in trade.В статті досліджується планування рекламної діяльності в інтернет-торгівлі як важливий аспект успішної маркетингової стратегії. Аналізуються сучасні підходи та методи, використовувані в цій сфері, а також невирішені питання, що виникають при розробці та реалізації рекламних кампаній. Результатом статті є важливість ретельного аналізу цільової аудиторії, розробки унікального меседжу та вибору оптимального медіа-міксу для досягнення успіху в рекламній діяльності в торгівлі.ukрекламна компаніяпланування рекламних кампанійпросування екологічних продуктів через онлайн-каналиadvertising companyplanning of advertising campaignspromotion of ecological products through online channelsПланування рекламної діяльності в торгівліArticle