Черниш Тетяна ОлександрівнаАдаменка Максима Руслановича2025-01-052025-01-052024-12https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/2094ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААдаменко М. Р. Цифрові технології в рекламі та PR підприємства роздрібної торгівлі. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньою програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретико-практичних засад цифрових технологій в рекламі та PR-діяльності підприємства роздрібної торгівлі. В роботі було проведено розробку PR-кампанії підприємства з використанням цифрових технологій, а також надано економічну оцінку наданим рекомендаціям. Розроблена PR-кампанія для WLADNASHOP спрямована на підвищення впізнаваності бренду, залучення нових клієнтів та зміцнення лояльності вже існуючих. Ключові слова: цифрові технології, реклама, PR-діяльність, роздрібна торгівля, інфлюєнсер, інтернет-магазин. Adamenko M. R. Digital technologies in advertising and PR of retail enterprises. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 “Marketing”, educational program “Digital Marketing”. – State Trade and Economic University, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the study of the theoretical and practical foundations of digital technologies in advertising and PR activities of a retail enterprise. The work involved the development of a PR campaign for the enterprise using digital technologies, and an economic assessment of the recommendations provided. The developed PR campaign for WLADNASHOP is aimed at increasing brand awareness, attracting new customers and strengthening the loyalty of existing ones. Keywords: digital technologies, advertising, PR activities, retail, influencer, online store.ukЦифрові технології в рекламі та PR підприємства роздрібної торгівліBook