Кириленко Д.2025-01-062025-01-062024Кириленко Д. (2024). Управління розвитком бренду під час здійснення ЗЕД. У Т. М. Мельник (Ред.), Міжнародний менеджмент в умовах глобальних викликів: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с. 198–203). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/2417The article analyzes the essence of brand development in the conduct of foreign economic activity, its functions, strategies, stages, and impact on the enterprise. The necessity of managing brand development in the conduct of foreign economic activity is determined.В статті проаналізовано сутність розвитку бренда при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності, його функції, стратегії, етапи та вплив на підприємство. Визначено необхідність до управління розвитком бренда при здійсненні ЗЕД.ukбренд, зовнішньоекономічна діяльність, розвиток, ефективність, брендингУправління розвитком бренду під час здійснення ЗЕДArticle