Зайцева Олена ІванівнаПацюка Нікіти Максимовича2025-01-072025-01-072024-12https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/2579ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАПацюк Н. М. «Розроблення цифрової рекламної кампанії підприємства». – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам розроблення цифрової рекламної кампанії підприємства. В роботі проведено дослідження існуючої цифрової рекламної кампанії підприємства, сформуовано оцінку рекламної кампанії підприємства, наведено низку практичних рекомендацій для вдосконалення рекламної кампанії з допомогою поліпшення сайту і використання оптимізації. Відображено приріст трафіку підприємства внаслідок впровадження заходів з оновлення цифрової рекламної кампанії у 2025 році. Ключові слова: цифрова реклама, рекламна кампанія, підприємство, маркетингове середовище, оцінка, цифровізація. Patsyuk N. M. “Development of a digital advertising campaign for an enterprise.” – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", according to the educational and professional program "Digital Marketing". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical aspects of developing a digital advertising campaign for an enterprise. The work includes a study of the existing digital advertising campaign of the enterprise, an assessment of the enterprise's advertising campaign, and a number of practical recommendations for improving the advertising campaign by improving the site and using optimization. The increase in the company's traffic as a result of the implementation of measures to update the digital advertising campaign in 2025 is reflected. Keywords: digital advertising, advertising campaign, enterprise, marketing environment, evaluation, digitalization.ukРозроблення цифрової рекламної кампанії підприємстваBook