Запривода, Д.2025-04-012025-04-012023Запривода, Д. (2023). Концепція розвитку бренду торгової мережі мегаспорт. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 144–149). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8301У статті розглянуто складові концепції розвитку бренду торгової мережі Мега-спорт, проведений аналіз діяльності конкурентів, визначення слабких та сильних сторін, а також можливостей та загроз для ринку.ukAttribution 4.0 Internationalмаркетингова стратегіябрендингSWOT–аналізбрендова стратегіяомінікальністьmаrketing strаtegybrаndingSWOT аnаlysisbrаnd strаtegyominicity.Концепція розвитку бренду торгової мережі мегаспортArticle