Железнова, Валерія Антонівна2025-10-072025-10-072025-10Железнова В А «Психологічні особливості ефективності комунікації працівників ресторанного бізнесу» Кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністью 054 «Соціологія» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11494https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11494Розглянуто поняття та сутність міжособистісної комунікації,теоретичні підходи вивчення між особової комунікації,та фактори що впливають на ефе- ктивність комунікації. Обґрунтовано психодіагностичний інструментарій дослідження та опи- сано організацію і концептуальну модель емпіричного дослідження. Проведено аналіз особливостей проявів міжособистісної взаємодії,за ре- зультатами дослідження надані практичні рекомендації,щодо оптимізації ко- мунікації працівників.ukAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalслова:комунікаціяресторанний бізнескомандна роботаверба- льне-невербальне спілкуванняемпатіяконфлікти«Психологічні особливості ефективності комунікації працівників ресторанного бізнесу»Bachelor Thesis