Дроботенко, В.2025-03-272025-03-272023Дроботенко, В. (2023). Дослідження рекламної діяльності закладів вищої освіти. У Д. С. Файвішенко (Ред.), Digital-реклама: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с. 52–58). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8238У статті виявлено специфічні особливості рекламування вищих учбових закладів та досліджено сучасні методики розробки рекламної кампанії. Визначено вплив маркетингу на діяльність освітніх закладів окреслені основні цілі та завдання рекламної кампанії ВНЗ. Обґрунтовано важливість встановленої послідовності етапів розробки рекламної кампанії ВНЗ.ukAttribution 4.0 InternationalДослідження рекламної діяльності закладів вищої освітиArticle