Орищенко, А.2025-03-052025-03-052024Орищенко, А. (2024). Управління залученістю працівників підприємства. У Н. В. Сичова (Ред.), Менеджмент: імперативи та виклики. Соціальні аспекти менеджменту: Збірник наукових статей студентів, які здобувають науковий ступінь «магістр» . (с. 253 –262). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7117Обґрунтовано значення та зміст поняття «залученість працівників» за різними науковими підходами, визначено складові залученості та задоволеності персоналу на підприємстві. Наведено характеристику методів вимірювання залученості персоналу, зроблено акцент на значенні та використанні інструменту Gallup Q12, розкрито його блоки питань та переваги використання. Викладено драйвери залученості персоналу Обґрунтовано способи заохочення залученості співробітників на підприємстві за різними методичними та практичними підходами.ukAttribution 4.0 InternationalУправління залученістю працівників підприємстваArticle253 –262