Котляренко, О.2025-04-022025-04-022023Котляренко, О. (2023). Інтернет-маркетинг підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації . Комунікації в системі маркетингу підприємств України: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 39–42). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8370У сучасних умовах стрімко зростає не тільки швидкість розвитку масової інфор¬мації та комунікацій, але й комп’ютерна техніка, системи автоматичного керування, електронний обмін інформацією, у тому числі міжнародна глобальна інформація в мережі Інтернет, принципово нові способи та способи введення та поширення інформації виникли. Інтернет-маркетингові комунікації рухаються в напрямку взаємодії індивідуального одержувача та споживача, а не взаємодії маркетингової організації та споживачаukAttribution 4.0 InternationalІнтернет-маркетингінтерактивний маркетингелектронний маркетингмаркетинг-мікскорпоративний сайтB2CB2Bкіберпростір Internet marketinginteractive marketingelectronic marketingmarketing mixcorporate sitecyberspaceІнтернет-маркетинг підприємстваArticle39–42