Савчук Софія Вікторівна2025-11-192025-11-192024Савчук С. В. Імпортна стратегія підприємства-суб’єкта міжнародного бізнесу (за матеріалами ТОВ «Торговий Дім Латчбахер Україна»). 292 «Міжнародні економічні відносини» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/12622ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАСавчук Софія Вікторівна. «Імпортна стратегія підприємства-суб’єкта міжнародного бізнесу (за матеріалами ТОВ «Торговий Дім Латчбахер Україна») Випускна кваліфікаційна робота присвячена актуальній темі імпортної діяльності суб’єктів міжнародного бізнесу, та значення імпортних стратегій в ефективності імпортних операцій підприємств. Проаналізовано основи і важливість імпорту та переваги впровадження імпортних стратегій в міжнародному бізнесі. Розглянуто характеристику підприємства-суб’єкта міжнародного бізнесу ТОВ «Торговий Дім Латчбахер Україна» та його діяльності в контексті імпорту, визначення переваг та недоліків імпортної стратегії підприємства. Проведено оцінку сприятливості міжнародного середовища. З метою вибору оптимальної країни постачання проведено розрахунок агрегованого показника сприятливості бізнес-середовища, який здійснюється за допомогою методики PEST-аналізу. Вивчено сучасні тенденції зовнішньоторговельних відносин України із Швейцарією та Німеччиною. Розглянуто потенціал та переваги співпраці з обраними країнами постачання. Розроблено рекомендації для удосконалення імпортної стратегії ТОВ «Торговий Дім Латчбахер Україна». Ключові слова: міжнародний бізнес, імпорт, стратегія, постачальники, конкурентоспроможність, ТОВ «Торговий Дім Латчбахер Україна».ukAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalІмпортна стратегія підприємства-суб’єкта міжнародного бізнесу (за матеріалами ТОВ «Торговий Дім Латчбахер Україна»)Bachelor Thesis