Відповідальний редактор А. Мазаракі2024-09-162024-09-162023978-966-918-077-3https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/568Наукове електронне виданняУ тезах доповідей розглянуто маркетингові технології у бренд-менеджменті в умовах воєнного стану та висвітлено питання, що стосуються інтеграції академічної доброчесності до репутаційного капіталу бренду, трендів формування й розвитку бренд-менеджменту та інструментів брендингу. Призначено для наукових працівників, викладачів, аспірантів, студентів закладів вищої освіти, власників бізнесу, директорів з маркетингу, бренд-менеджерів, а також для всіх, хто цікавиться сучасним станом та перспективами розвитку бренд-менеджменту. Матеріали подано в авторській редакції. Автори несуть повну відповідальність за точність наведених фактів, цитат, економіко-статистичних даних, наукової термінології, імен власних, джерел посиланняБРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ: МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇThesis