Оборська, А.2025-10-072025-10-072025Оборська, А. (2025). Імідж креативного рекламного агентства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Комунікації в системі маркетингу підприємств. Ч. 1 (111–117). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11518У статті досліджуються ключові аспекти формування іміджу креативного рекламного агентства як важливого чинника його конкурентоспроможності на ринку рекламних послуг. Проаналізовано вплив іміджу на залучення клієнтів, партнерів та талантів, а також визначено основні складові ефективного позиціонування агентства на ринку. Особливу увагу приділено методам, засобам та інструментам формування позитивного іміджу, зокрема через брендинг, PR, контент-маркетинг, діджитал-інструменти та клієнтоорієнтовані стратегії. Particular attention is paid to methods, means and tools for creating a positive image, in particular through branding, PR, content marketing, digital tools and customer-oriented strategies.ukAttribution 4.0 Internationalіміджкреативне рекламне агентствобрендPRмаркетингпозиціонуванняimagecreative advertising agencybrandmarketingpositioning.Імідж креативного рекламного агентстваArticle111-117