Чайковська, Ю.2025-04-022025-04-022023Чайковська, Ю. (2023). CRM-система в управлінні взаємозв’язками зі споживачами на підприємстві ТОВ «NEW SIDE». У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 275–280). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8339У статті розглянуто теоретичні підходи щодо сутності CRM-системи в управлінні взаємозв’язками зі споживачами та доцільність її використання в діяльності клієнта ТОВ «New Side».ukAttribution 4.0 InternationalCRM-СИСТЕМАмаркетингуправлінняБренд-менеджментклієнтпродуктCRM systemmаrketingmаnаgementbrаnd mаnаgementcustomerproduct.CRM-система в управлінні взаємозв’язками зі споживачами на підприємстві ТОВ «NEW SIDE»Article