Дашутіна, Є.2025-04-022025-04-022023Дашутіна, Є. (2023). Адаптація маркетингової комунікаційної політики українських підприємств в умовах воєнного стану. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 55–58). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8377У статті досліджено особливості та проблеми, пов’язані із адаптацією маркетин-гової комунікаційної політики в умовах воєнного стану. Проаналізовано вплив війни на ведення бізнесу, пристосування маркетингової комунікаційної політики до ситуації в країні та її адаптування до нових умов.ukAttribution 4.0 Internationalмаркетингова політика комунікаційспоживчі пріоритетирекламна та комунікаційна інфраструктураспоживчий настрій та психологіяуспішна адаптаціяmarketing communication policyconsumer prioritiesadvertising and communication infrastructureconsumer mood and psychologysuccessful adaptation.Адаптація маркетингової комунікаційної політики українських підприємств в умовах воєнного стануArticle