Філоненко, А.2025-04-292025-04-292023Філоненко, А. (2023). Модель діагностики конкурентної політики підприємства на основі симптоматичного підходу. У Н. В. Сичова (Ред.), Менеджмент: імперативи та виклики. Розвиток організації: організаційні перетворення, ефективність, конкурентоспроможність організації: Збірник наукових статей студентів. (с. 389–395). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/9499У статті розглядається сутність конкурентної політики підприємства, зміст її діагностики та симптоматичний підхід до її проведення. Пропонується при діагностиці конкурентної політики підприємства виділити наступні підсистеми: діагностики резуль-татів її реалізації, діагностики конкурентного потенціалу та діагностики загроз у розвитку конкурентного середовища. Пропонується структурно-логічна модель проведення діагностики конкурентної політики підприємства на основі симптоматичного підходу.ukAttribution 4.0 InternationalМодель діагностики конкурентної політики підприємства на основі симптоматичного підходуArticle389–395