Маневич Дарина2024-09-092024-09-092020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/477ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАНа сьогодні фірмовий стиль є важливою ланкою в концепції розвитку будь-якого підприємства, оскільки кількість підприємств, що працюють в одній сфері швидко зростає, і проблема пізнаваності актуальна як ніколи. Фірмовий стиль повинен сприяти формуванню сприятливого іміджу підприємства, покликаний підсилювати ефективність його рекламних контактів зі споживачами, сприяти росту репутації й популярності підприємства на ринку, викликати довіру партнерів. Підприємства, які не мають чітко сформованого стилю, гірше запам’ятовуються і несуть через це серйозні матеріальні втрати. Розробка фірмового стилю відіграє значну роль для підприємства, а також для його аудиторії, співробітників, конкурентів і партнерів. Корпоративний стиль є одним з головних рекламних і маркетингових інструментів будь-якого сучасного підприємства, це його обличчя, він відображає філософію, цінності та амбіції підприємства, а також є частиною фундаменту, який формує візуальну репутацію та є важливим елементом брендингу. Більш того, корпоративний стиль підвищує довіру партнерів і сприяє просуванню загального іміджу та репутації підприємства на ринку. Наявність фірмового стилю є невід’ємною частиною будь-якої маркетингової стратегії. Підприємство, яке має чітко сформований стиль, хоча і може рекламуватись різними способами, у своїх рекламних повідомленнях завжди буде мати схожі елементи – кольори, шрифти і логотип. Навіть якщо потенційні покупці можуть і не запам’ятати окремих повідомлень, цей бренд вони запам’ятають. Актуальність теми полягає у тому, що розробка і просування фірмового стилю є нагальною проблемою для українських підприємств аграрної сфери. Відомі в світі українські бренди можна перерахувати на пальцях, а в умовах кризи освоєння саме зовнішніх ринків є основним завданням вітчизняних підприємств. Розробка фірмового стилю створює імідж підприємства, просуваючи його на ринку, що сприяє підвищенню попиту на продукцію підприємства. Фірмовий стиль безпосередньо впливає на імідж підприємства і є фактором, що впливає на його конкурентоспроможність, маркетингову позицію, ціноутворення та імідж наданих ним послуг, привабливість підприємства як роботодавця, якість клієнтури і партнерів, тобто практично на всі сфери життєдіяльності підприємства. Сильний індивідуальний імідж стає необхідною умовою досягнення стійкого і тривалого ділового успіху. Створення сприятливого індивідуального іміджу ТОВ «Вест Торг Плюс» в цьому контексті стає вкрай актуальною і значущою проблемою дослідження. Проблематика роботи полягає у тому, що на сучасному аграрному ринку велика кількість конкурентів, ТОВ «Вест Торг Плюс» – молоде підприємство з низьким рівнем пізнаванності серед споживачів з причини відсутності фірмового стилю. Єдиний правильний спосіб привернути увагу споживачів саме до нашого підприємства - розробка власного фірмового стилю ТОВ «Вест Торг Плюс». Вітчизняний теоретик та практик, який працював над схожою проблематикою: Ромат Є.В. [1]. Зарубіжні теоретики та практики, які працювали над схожою проблематикою: Душкіна М. Р. [3], Шарков Ф. І. [4], Браун Л. Д. [6], Вікентьєв І. Л. [7], Скараманга В. П. [9], Даулінг Г. [8] та інші. Об'єкт дослідження: процес розробки фірмового стилю підприємства ТОВ «Вест Торг Плюс» (основний вид діяльності - вирощування зернових, технічних культур та вирощування рису). Предмет дослідження: теоретичні та прикладні засади формування фірмового стилю ТОВ «Вест Торг Плюс». Вихідні дані для розробки теми: література та сучасні наукові роботи фахівців в галузі реклами, журналістики, комп’ютерної графіки та подібних галузях. Мета роботи полягає в тому, щоб довести актуальність теми, а саме дослідити процес проектування фірмового стилю підприємства та розробити елементи фірмового стилю ТОВ «Вест Торг Плюс». Для цього пропонується вирішення наступних завдань: - Розглянути поняття фірмового стилю, його основні складові та цілі; - Охарактеризувати процес розробки фірмового стилю підприємства; - Проаналізувати основні елементи фірмового стилю ТОВ «Вест Торг Плюс»; - Обґрунтувати доцільність створення нових елементів фірмового стилю ТОВ «Вест Торг Плюс»; - Спроектувати основні константи фірмового стилю ТОВ «Вест Торг Плюс». Практичною цінністю отриманих результатів є розроблена ідея позиціонування єдності бренду, та елементів фірмового стилю, які її відображають. Тому, при згадці назви ТОВ «Вест Торг Плюс» в свідомості споживача миттєво викликатиметься асоціація із будь-яким візуальним елементом, формою чи кольором, що спрятиме зростанню та процвітанню підприємства.РОЗРОБКА ФІРМОВОГО СТИЛЮ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «ВЕСТ ТОРГ ПЛЮС», м. Київ)Other