Повознюк, Ю.2025-04-232025-04-232023Повознюк, Ю. (2023). Теоретичні та методичні аспекти управління розвитком бренду роботодавця. У Н. В. Сичова (Ред.), Менеджмент: імперативи та виклики. Соціальні аспекти менеджменту: Збірник наукових статей студентів. (с. 266–275). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/9253У статті наведено наукові підходи до визначення сутності бренду роботодавця. Обґрунтовано роль, поняття та характерні особливості бренду як важливого аспекту управління персоналом. Висвітлено важливі функції та складові сильного бренду робото-давця, а також виділено основні етапи управління розвитком бренду роботодавця.ukAttribution 4.0 InternationalТеоретичні та методичні аспекти управління розвитком бренду роботодавцяArticle266–275