Гуменюк Олександра2024-10-032024-10-032020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/786ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААктуальність теми. Ресторанний бізнес зазнає стрімкого розвитку в останні роки, як у світі, так і в Україні. Швидка зміна умов функціонування ринку вимагає адекватної реактивності компаній та оптимізації дії так, щоб незалежно від характеру змін, залишатися здатними до стабільної роботи. Домінування чинників глобалізації економіки змушують компанії протистояти тиску зовнішніх конкурентів, які спроможні подолати економічні бар’єри національних ринків заради власних прибутків. Протистояти цьому можна лише визначившись з глобальними тенденціями та пріоритетами розвитку, запропонувавши більш досконалу стратегію, яка здатна забезпечити високу прибутковість та конкурентоспроможність підприємства. Теоретичним і методичним основам формування стратегії диференціації послуг присвятили свої наукові праці Андрєєв В.М., Герасимчук В.Г., Жилін-ська Л.О., Кайлюк Є.М., Осовська Г.В., Писаревський І.М., Попов С.А. та інші. Серед зарубіжних науковців цю проблему розглядали Портер М., Хемел Г., Прахалад К., Друкер П., Пригожин І. та ін. Проте аспекти формування стратегії диференціації послуг ресторанного бізнесу залишаються недостатньо вивченими. Водночас дослідження проблематики формування стратегії в Україні є важливим для визначення унікальної пропозиції на ринку послуг, що здатна забезпечити конкурентоспроможність підприємства у теперішній час та у майбутньому. Цей факт спонукає більш детально розглянути дану тему. Мета роботи – дослідити теоретичні й прикладні засади формування стратегії диференціації послуг суб’єкта ресторанного бізнесу та розробити рекомендації щодо її удосконалення. Для досягнення мети роботи були поставлені та вирішені наступні завдання: - з’ясувати сутність стратегії диференціації послуг суб’єкта ресторанного бізнесу; - розглянути складові стратегії диференціації послуг суб’єкта ресторанного бізнесу та особливості її формування; - дослідити ефективність формування продуктового портфелю кав’ярні «Львівська майстерня шоколаду»; - визначити економічний потенціал підприємства; - оцінити вплив факторів зовнішнього середовища на формування продуктового портфелю кав’ярні «Львівська майстерня шоколаду»; - запропонувати пропозиції щодо удосконалення продуктового портфелю підприємства; - обґрунтувати напрями реалізації стратегії диференціації послуг кав’ярні «Львівська майстерня шоколаду»; - оцінити соціально-економічну ефективність запропонованих заходів. Об’єктом дослідження є процес формування стратегії диференціації послуг суб’єкта ресторанного бізнесу. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти формування стратегії диференціації послуг кав’ярні «Львівська майстерня шоколаду».СТРАТЕГІЯ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ ПОСЛУГ КАВ’ЯРНІ «ЛЬВІВСЬКА МАЙСТЕРНЯ ШОКОЛАДУ», М. КИЇВOther