Луценко, М.2025-10-072025-10-072025Луценко, М. (2025). Клієнтоорієнтовані інструменти здобуття конкурентних переваг. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці. Ч. 1 (200–212). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11553У статті здійснюється аналіз та дослідження теоретико-прикладних аспектів і перспектив формування конкурентних переваг через впровадження клієнтоорієнтованого підходу. Такий підхід спрямований на створення стратегічних конкурентних переваг підприємств, що забезпечує стабільний і довготривалий прибуток за рахунок використання ключових компетенцій. В роботі окреслюється стратегічні цілі, необхідні для розвитку клієнтоорієнтованої стратегії, і пропонується схематична модель взаємозв’язків основних структурних елементів цього механізму.ukAttribution 4.0 Internationalклієнтоорієнтований підхідстратегія розвитку компаніїдіагностика розвитку компаніїконкурентні перевагиключові компетенціїконкурентоспроможністьмаркетингінформуваннякомунікуванняoriented approachbrand development strategycompany development diagnosticscompetitive advantageskey competenciescompetitivenessmarketinginformationcommunication.Клієнтоорієнтовані інструменти здобуття конкурентних перевагArticle205-212