Таран, Є.2025-01-212025-01-212024Таран, Є. (2024). Digital performance кампанія рекламного агентства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 303–308). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4831In the article, the essence and main stages of digital performance advertising campaigns in modern conditions are analyzed. Innovations used in this field are characterized, and key factors influencing the effectiveness of advertising campaigns are identified. The process of implementing a campaign in an advertising agency is considered, from market research to reporting and results analysis. Special attention is paid to the use of artificial intelligence, programmatic advertising, and big data to enhance advertising effectiveness.У статті проаналізовано суть та основні етапи digital performance рекламної кампанії в сучасних умовах. Охарактеризовано інновації, що використовуються у цій сфері, та визначено ключові фактори впливу на ефективність рекламних кампаній. Розглянуто процес реалізації кампанії в рекламній агенції від дослідження ринку до звітності та аналізу результатів. Особлива увага приділена використанню штучного інтелекту, програматик реклами та big data для підвищення ефективності реклами.ukdigital performance рекламамаркетингінноваціїрекламна кампаніяефективністьdigital performance advertisingmarketinginnovationsadvertising campaigneffectiveness.Digital performance кампанія рекламного агентстваArticle