Крук, А.2025-10-072025-10-072025Крук, А. (2025). Управління розвитком бренду. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці. Ч. 1 (193–200). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11551У сучасному бізнес-середовищі конкуренція на ринку доставки бутильованої води в стає все більш інтенсивною. Споживачі мають широкий вибір постачальників, тому для компаній, що працюють у цій галузі, важливо не лише пропонувати високоякісний продукт, а й створювати та підтримувати сильний бренд, здатний привертати увагу та формувати лояльність клієнтів. Одним із ключових інструментів для досягнення цієї мети є ефективне планування розвитку бренду. Ця стаття розглядає важливість ефективного управління розвитком бренду. Буде проаналізовано, які етапи планування необхідні для ефективного розвитку бренду.ukAttribution 4.0 Internationalбрендбренд-стратегіяформування іміджу брендухарактеристика брендуунікальна торгова пропозиціявізуальна ідентичністькомунікаційні стратегіїbrandbrand strategybrand image formationbrand characteristicsunique selling propositionvisual identitycommunication strategies.Управління розвитком брендуArticle193-200