Харитич, А.2025-10-062025-10-062025Харитич, А. (2025). Франчайзинг як інструмент інтернаціоналізації бізнесу: досвід та роль ICC Ukraine. У Г. В. Дугінець (Ред.), Торговельно-економічні відносини у ХХІ ст. (с. 257–261). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11463У статті розглядається роль франчайзингу як ефективного інструменту виходу бізнесу на зовнішні ринки. Проаналізовано діяльність Українського національного комітету Міжнародної торгової палати (ICC Ukraine) у сфері підтримки міжнародного франчайзингу. Наведено кейси українських компаній, які скористалися консультаційною допомогою ICC Ukraine для масштабування бізнесу за франшизною моделлю.ukAttribution 4.0 Internationalфранчайзингміжнародній бізнесмасштабування бізнесуфраншизна модельfranchisinginternational businessbusiness scalingfranchise model.Франчайзинг як інструмент інтернаціоналізації бізнесу: досвід та роль ICC UkraineArticle257-261