Аносов, Б.2025-10-092025-10-092025Аносов, Б. (2025). Рекламна діяльність підприємств роздрібної торгівлі. У О. С. Бондаренко (Ред), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Комунікації в системі маркетингу підприємств України (c. 15–20). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11669У статті розглянуто теоретичні основи рекламної діяльності підприємства. Розкрито основні функції реклами, її класифікацію, роль у формуванні попиту та підвищенні конкурентоспроможності. Проаналізовано підходи до організації рекламної кампанії, розглянуто сучасні тенденції розвитку реклами.ukAttribution 4.0 InternationalРекламна діяльність підприємств роздрібної торгівліArticle15-20