Прокопчук Анна2024-09-102024-09-102020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/514ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАВ умовах ринкової економіки принциповим є формування таких механізмів управління підприємством, які б забезпечили йому ефективне функціонування. Одним із шляхів розв’язання проблеми є використання маркетингових комунікацій як інструменту впливу на внутрішнє та зовнішнє середовище. Сучасна практика діяльності підприємств показує, що маркетингові комунікації сприймаються, за звичай, як допоміжна діяльність, що ускладнює їх інтеграцію в систему управління підприємством, і, як наслідок, призводить до неефективного менеджменту. Для забезпечення реалізації свого товару на відповідному рівні підприємство повинно поінформувати про нього потенційних споживачів, переконати їх, що саме цей товар відповідає їхнім потребам. Тому маркетингові зусилля будь-якого підприємства супроводжуються різноспрямованими потоками інформації, організація яких визначає зміст його комунікаційної діяльності. Теорія і практика управління маркетинговими комунікаціями висвітлені в наукових працях зарубіжних учених: Д. Аакера, Т. Амблера, У. Аренса, К. Бове, Дж. Бернета, Ф. Котлера, Ж.Ж. Ламбена, Т. Левітта, С. Моріарті, Д. Шульца; російських авторів: Г. Багіева, М. Васіліка, І. Вікентьєва, Е. Голубкової, Е. Голубкова, А. Долбунова, В. Кашкіна, П. Мєдвєдєва, М. Рюміна та ін. В Україні проблемам управління маркетинговими комунікаціями присвячені теоретичні й практичні розробки відомих у цій сфері учених: О. Азарян, Г. Почепцова, Т. Примак, Е. Ромата, А. Старостіної, В. Ткаченка та ін. Але висвітлені підходи до використання маркетингових комунікацій в системі управління діяльністю підприємств не містять практичних рекомендацій щодо їх застосування в умовах сучасного бізнес-середовища. Необхідність розв'язання окреслених проблем в контексті наукової розробки та практичної обґрунтованості формування механізмів управління комунікаційною діяльністю визначила мету, завдання дослідження та очікувані практичні результати роботи. Метою випускної кваліфікаційної роботи є характеристика процесу комунікаційної діяльності клієнта рекламного агентства та розробка рекомендацій щодо його вдосконалення. Об’єктом випускної кваліфікаційної роботи є процес комунікаційної діяльності клієнта рекламного агентства. Предмет дослідження є теоретичні та практичні аспекти процесу комунікаційної діяльності клієнта рекламного агентства. Для досягнення поставленої мети необхідно було розв’язати такі завдання: – охарактеризувати конкурентне середовище рекламного агентства (ФОП «Прокопів Інна Василівна»); – проаналізувати комунікаційну діяльність клієнта рекламного агентства (ФОП «Прокопів Інна Василівна»); – вибрати та оцінити засоби для розробки комунікаційних заходів для клієнта рекламного агентства (ФОП «Прокопів Інна Василівна»); - розробити комунікаційні заходи для клієнта рекламного агентства (ФОП «Прокопів Інна Василівна»). Методи дослідження. Методологічною основою випускної кваліфікаційної роботи є сукупність методів і прийомів наукового пізнання. Як загальнонауковий метод використовувався системний підхід, який дозволив визначити сутність та систему комунікаційної діяльності. Для аналізу комунікацій як об’єкта досягнення конкурентоспроможності використовувався метод аналізу та синтезу. Статистичний, порівняльно-правовий, структурно-логічний, категоріальний та компаративний методи використовувалися для формулювання пропозицій щодо удосконалення організації комунікаційної діяльності клієнта ФОП «Прокопів Інна Василівна». Інформаційною базою випускної кваліфікаційної роботи є основні положення Законів України та Указів Президента України, нормативних документів Кабінету Міністрів України; наукові та навчальні друковані та Інтернет-ресурси; матеріали, зібрані автором у процесі дослідження. Практична значущість отриманих результатів полягає в узагальненні науково- теоретичних і розробці практичних положень щодо вдосконалення організації комунікаційної діяльності клієнта ФОП «Прокопів Інна Василівна».КОМУНІКАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ КЛІЄНТА РЕКЛАМНОГО АГЕНТСТВА (за матеріалами ФОП «ПРОКОПІВ ІННА ВАСИЛІВНА», м. Київ)Other