Герасименко Єлизавета2024-10-312024-10-312020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/992ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАУ роботі викладено теоретичні засади формування комунікаційної політики підприємства на ринку електротехнічних товарів. Охарактеризовано маркетингове середовище ТОВ «Кротон», визначено основних конкурентів, проаналізовано складові комунікаційної політики. Обгрунтовано напрями удосконалення комунікаційної політики на ринку електротехнічних товарів, вибір рекламних інструментів для просування підприємства в середовищі інтернет. В першому розділі проведено аналіз вітчизняної та зарубіжної літератури з питань, що стосуються дослідження ефективності інструментів маркетингу. В другому розділі проведено дослідження рекламних комунікацій діяльності ТОВ «Кротон». В третьому розділі розроблено шляхи удосконалення рекламних комунікацій підприємства ТОВ «Кротон» та визначена програма рекламування запропонованих заходів. Ключові слова: реклама, рекламні інструменти, комунікаційна політика, комунікаційна стратегія, медіа-стратегія,.РЕКЛАМНІ КОМУНІКАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНИХ ТОВАРІВ (за матеріалами ТОВ «КРОТОН», м. Харків)Other