Ніколаєв, І.2025-01-162025-01-162024Ніколаєв, І. (2024). Цінові стратегії в електронній комерції. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 53–58). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4048The article aims to analyze the application of marketing tools in electronic commerce using the example of the online store «NataNiko», specializing in the production of car accessories. The main pricing strategies are considered, as well as the use of other key marketing tools, such as target audience segmentation, promotion through social media, product management, and distribution of goods. The study includes an analysis of the impact of these strategies on the success of the electronic business «NataNiko» and provides recommendations for optimizing marketing strategies in electronic commerce.Стаття спрямована на аналіз застосування маркетингових інструментів в електронній комерції на прикладі інтернет-магазину «NataNiko», який спеціалізується на виробництві автоаксесуарів. Розглядаються основні стратегії ціноутворення, а також використання інших ключових маркетингових інструментів, таких як сегментація цільової аудиторії, просування через соціальні медіа, управління продуктом та розподіл товарів. Дослідження охоплює аналіз впливу цих стратегій на успішність електронного бізнесу «NataNiko» і надає рекомендації щодо оптимізації маркетингових стратегій в електронній комерції.ukелектронна комерціяцінові стратегіїмаркетингові інструментиінтернет-магазинавтоаксесуариціноутворенняцільова аудиторіясегментація ринкупросуваннясоціальні медіауправління продуктомрозподіл товаріваналізстратегіїелектронний бізнесelectronic commercepricing strategiesmarketing toolsonline storecar accessoriespricingtarget audiencemarket segmentationpromotionsocial mediaproduct managementdistribution of goodsanalysisstrategieselectronic businessЦінові стратегії в електронній комерціїArticle