Лучко, А.2025-01-222025-01-222024Лучко, А. (2024). Особистий бренд як складова бренд-менеджменту в приватних закладах охорони здоров’я. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 155–160). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4964The article examines the main factors and components of the process of forming a personal brand as part of brand management in private health care institutions, developed a checklist for creating a character for social networks of health care institutions, analyzed options for a character that can be the face of a medical brand institutionУ статті розглянуто основні чинники та складові процесу формування особистого бренду, як частини бренд-менеджменту в приватних закладах охорони здоров’я, розроблено чек-лист створення персонажа для соціальних мереж закладів охорони здоров’я, проаналізували варіанти персонажу, який може бути обличчям бренду медичного закладу.ukбренд-менеджментособистий брендмаркетингсоціальні мережірозвитокbrand managementpersonal brandmarketingsocial networksdevelopmentОсобистий бренд як складова бренд-менеджменту в приватних закладах охорони здоров’яArticle