Оніщенко, А.2025-04-022025-04-022023Оніщенко, А. (2023). Маркетингове управління каналами збуту ТОВ«ПАЛ». У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 125–132). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8396У статті розглянуто основні чинники та складові процеси маркетингового управлянні каналами збуту підприємства. Проаналізовано стратегію збутової діяльності підприємства в структурі маркетинг менеджменту ТОВ «ПАЛ», надано рекомендації щодо його вдосконалення.ukAttribution 4.0 Internationalзбутзбутова політикаканали збутуформи каналів збутуінтернет-технології збуту продукціїsalessales policysales channelsforms of sales channelsInternet technologies for product sales.Маркетингове управління каналами збуту ТОВ«ПАЛ»Article