Прищепа, К.2025-10-072025-10-072025Прищепа, К. (2025). Маркетингові стратегії розвитку підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Маркетинговий менеджмент на підприємстві. Ч. 1 (378–391). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11600У статті досліджуються сучасні маркетингові стратегії розвитку підприємств у цифровому середовищі з фокусом на діяльність діджитал-маркетингових агентств. Особливу увагу приділено аналізу інструментів стратегічного планування, автоматизації маркетингу, аналітики поведінки споживачів та побудові омніканальної комунікації. Розглянуто кейс українського агентства ТОВ «Айлаін», що демонструє практичну реалізацію гнучкої, клієнтоорієнтованої стратегії, заснованої на Big Data, CRM-системах, SEO, контент-маркетингу та цифровій аналітиці. Стаття підкреслює важливість страте¬гічного мислення та технологічної інтеграції для досягнення конкурентних переваг у динамічному ринку.ukAttribution 4.0 Internationalмаркетингова стратегіядіджитал-маркетингстратегічне плануванняCRMаналітикаомніканальністьконтент-маркетингSEOавтоматизація маркетингуклієнтоорієнтованістьmarketing strategydigital marketingstrategic planninganalyticsomnichannelcontent marketingmarketing automationcustomer orientation.Маркетингові стратегії розвитку підприємстваArticle378-391