Абакіна, А.2025-10-162025-10-162025Абакіна, А. (2023). Наукові підходи щодо формування мотиваційного компоненту соціально-психологічної готовності студентів до професійної діяльності. У С. М. Миронець (Ред.), Організаційна та економічна психологія. Психологічні проблеми профорієнтації, профвідбору та професійної адаптації (с. 94–98). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11794Стаття присвячена аналізу наукових підходів щодо формування мотиваційного компоненту соціально-психологічної готовності студентів до професійної діяльності. У статті представлено внутрішні та зовнішні фактори, які впливають на формування мотивації студентів, такі як індивідуальні особливості, ціннісні орієнтації, сімейне та соціальне оточення, навчальне середовище.ukAttribution 4.0 InternationalНаукові підходи щодо формування мотиваційного компоненту соціально-психологічної готовності студентів до професійної діяльностіArticle